תחלואי החורף – ריפוי בתמציות פרחי באך

Posted by on דצמ 15, 2013 in פרחי באך | 0 comments

פרחי באך

סיפור מקרה:

תיאור של מטופלת אודות המפגש עם העוצמה וכוח הריפוי המדהים והמהיר של שיטת ריפוי זו:

"בחודשיים הראשונים של החורף התנהלתי כשסביבי בני משפחהמטופלים ותלמידיםחברים ומכרים שנפלו שדודים לתחלואי החורף השוניםהתקררויותשפעותנזלותדלקות למיניהן וכו'. דבר מכל זה לא דבק בימזג האוויר התאפייןכמו כל תחילת חורףבשינויים קיצונייםשלא תמיד השכלתי להתאים עצמי אליהם מבחינת ביגוד חימום והגנהועדיין…כלוםדבר לא השפיע עלי ובריאותי הטובה אפשרה לי לדהור קדימה בחיי.

כשהיגיע השבוע הקשה בו התרחשו כמה אירועים מקצועיים ואישיים מתסכלים ומאכזביםורמת המרירותתחושת איצדק ו"לא מגיע ליגברו…הגעתי ליום שישי באותו השבוע כשאפי נוזלגרוני צורב וראשית ליחה בדרכי הנשימה כופה אותי להשתעל מדי פעם.

כשנגשתי למטפלת שלי ולערכת פרחי באך כדי להכין לי הרכב תמציותמיד קיבלתי את ה"הרכב המנצחלתחלואי חורף ואז היא נזכרה בחוכמת ד"ר באך: HEAL THYSELF (רפא את עצמך)…ושאלתה אותי מה מאפיין אותי כרגעמה נפשי מרגישהאיפה אני כרגע בהתנהלות חיי?

כתשובהמיהרה להוסיף ל"הרכב החורףאת תמצית ה– GENTIAN לדכדוך בעקבות האכזבות

שצברתי ו– WILLOW למרירות ותחושת האי צדק ששלטו בי.

לגמתי מספר רב של פעמים מבקבוק הטיפול (הרבה יותר מפעמים ביום). במוצאי שבת היה כבר אפי כמעט יבש לחלוטיןוהשיעול נעלםביום ראשון בבוקר חזרתי לדהור בדרכי חייעם עזרה של בקבוק הטיפול למשך יום נוסף עד להעלמות מוחלטת של התסמינים."

תחלואי החורף מעידים על כך שמערך ההגנה של הגוף נפרץ – שהייתה השפעה מבחוץהן בצורה של רגישות ייתר לשינויי מזג האוויר והטמפרטורותאו בחדירה של וירוסים וחיידקיםיש צורך לחזק את המעטפת האנרגטית המגינה ולהתעטף שוב ב"שריון המגןשל תמצית ה– WALNUT.

התמודדות עם המחלות מחלישה את האדםברמה הפיזית מלווים תחלואי החורףלעיתיםבחום מתישבכאבי שרירים ומפרקיםבעייפות גדולהבחוסר תיאבון וקשיים בשינה רצופהברמה הנפשית תחלואי החורף הםלעיתיםהמענה של הנשמה לעייפות המצטברת…עד ל"נפילה הגדולה למחלה": זו הדרך של המערכת הנפלאה שלנו לאותת: "הי אתה– שים לבהגזמתצריך גם לקחת פסק זמןלנוח…ואם אתה לא יכול להבין זאת לבדךאז הנה: "מתנהקטנה שתגרום לך קצת לעצור ולנוח!" כך או כךתמצית ה– OLIVE חיונית למערך חיזוק הכוחות.

CRAB APPLE הינו מרכיב מרכזי בהרכב של תמציות המשמשות "כוח לחימהמנצח כנגד תחלואי החורף כגוןהתקררויותנזלותשפעותשיעוליםדלקות ענייםאוזנייםגרון ודרכי הנשימה.

תחלואי חורף אלו מאופיינים בכך שהדרך בה המחלה מתבטאת היא בתהליך של "הוצאה החוצהמתוך הגוף – אם זה בליחהשיעולהתעטשותאו מוגלה דלקתיתתהליך שיש בו מרכיב של התנקות וטהרה…ומכאן החיבורכמובן אל תמצית הטהרה והיא ה– CRAB APPLE.

בזמן המחלה הופך החולה "קורבןלמצבו – הוא אינו יכול להתייצב נגדהעמוד השדרה הפנימי שלו נחלש. CENTAURY הינה תמצית חיזוק התומכת בתהליכי ההתייצבות נגד המחלההיא עוזרת לרכוש מחדש כוחות גוף ונפש כדי להגיד "לא..עד כאן…לא עוד!" ומהווה שותף פעיל ומחזק במאבק.

אזהנה הגענו להרכב המנצח: CRAB APPLE, WALNUT, OLIVE, CENTAURY

אךכפי שד"ר באך לימד אותנו: ההרכב עדיין חסרחסרות התמציות (טיפוס או מצבשייחודיים לאדם המתמודד עם התחלואיםהיוצרים את סיפורו האישיהמתאימים להתנהלותו הכללית בחיים או למצבו הרגעי וגורמים למערכת הגוףנפש שלו לצאת מהאיזון שלהמחלישים אותה ובכך גורמים לה להיות פרוצה לתחלואי החורףיש להוסיף עד תמציות נוספותהייחודיות לאדם שלפנינו באותו הרגע – כדי שההרכב אכן ינצח את התחלואים כפי אנו רואים בסיפור המקרה שלפנינו.